tirsdag den 14. december 2010

Velkommen til Hundensgaard blog

Så skete det endelig; at jeg fik oprettet et (en?) blog for Hundensgaard. Det er min ide at jeg på dette blog vil dele mine tanker, erfaringer og spørgsmål vedrørende alt hvad der har med hunde at gøre... Det kan være alt fra hundetræning til adfærdsbehandling til fodring til nyheder til kurser til... ja, alt hvad der lige falder mig ind eller rører sig indenfor dette emne.

Når det er vinter som nu er hundetræningen ikke på sit højeste, da det er svært at lave træning hvor hundene (og specielt ejerne) ikke fryser, så derfor har jeg på denne årstid bedre tid til at fordybe mig i spændende emner og få nye ideer som jeg kan dele med alle I andre, der har interesse for de firbenede kræ.
F.eks. er jeg pt. i gang med at arrangere et fagligt (men privat) arrangement for de piger, jeg har læst til adfærdsbehandler sammen med. Vi har opsparet en sum penge under uddannelsen som er tænkt at skulle bruges til dels at fejre at vi nu er færdiguddannede, dels at udvidde vores horisonter (gøre os klogere) på et fagligt relevant emne. Vi vil gerne vide mere om anvendelsen af Bachs Blomsterremedier, om træning af hyrdehunde og om hvorledes fodring påvirker vores hundes adfærd. Og selvfølgelig meget mere ;-) men det skal jo også lige begrænses til en weekend...

Nå, hej herfra og god læselyst :-)
- Ditte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar